Slovenský A Svetový Internet

Opatrovanie Rakúsko rok 2011

Pôvodný názov: Kto čo ako kedy a kde

Agentura - vitacare.at

19 marec, 2011 - 18:58 poslal nezaregistrovaný návštevník.

Pracuje niekto cez tuto rakúsku  agenturu?  Vedie ju pani Frederike Knappinger. Prosím napíšte sem ak máte nejaké skúsenosti s touto agentúrou. Reagujú veľmi rýchlo po zaregistrovaní.

    Guten Tag.Meine Vorname

    19 marec, 2011 - 11:02 poslal nezaregistrovaný návštevník.

    Guten Tag.Meine Vorname Klavdia und bin ich 55 jährige Betreuerin aus der Slowakei, mit 5 jährigen Erfahrung mit den kranken Leuten in Österreich, Ausbildung für 24- Stunden Betreuung,österreichische Gewerbe, sucht nette seriöse Familie, die hilfebraucht. Geld, Fahrkosten, SVA nach Vereinbahrung. Vielen Dank!Rufen Sie mir an 00421 918 218 104 oder in internet  meine e-mail schreiben .

      POĎAKOVANIE ADMINOVI

      18 marec, 2011 - 14:07 poslal nezaregistrovaný návštevník.

      Super ste to upravili, je to tu teraz prehľadné, ľahko sa dajú násť aj starsie príspevky.
        Ď A K U J E M E    VÁM ! Muschia

        Nie je dokončené

        18 marec, 2011 - 14:40 poslal Správca.

        Všetky staršie príspevky budú
        v  slovenských prekladoch .
        Tu bude to čo doteraz nebolo možné, vymazať vlastný inzerát(komentár).
        Mnoho sa toho tu pomení preto žiadam o trpezlivosť.

          Slovenska opatrovatelka na ORF - VÖSB

          18 marec, 2011 - 09:56 poslal nezaregistrovaný návštevník.

          Velmi rada citam a pisem do tohoto fora pre slovenske opatrovatelky, bez obavy, ze ma niekto bude zosmiesnovat, alebo moje prispevky vymazavat.
          Pozrela som si na internete ten film o slovenskych opatrovatelkach, ked nieco take vidim , mam vzdy slzy v ociach, je to aj kus mojej historie, som cinna v tejto oblasti opatrovatelstva uz 10 rokov.
          Na inych strankach pre opatrovatelky som zozala casto len vysmech, tu si mözem pisat, kolko chcem, a potesujuce je, ze ma nikto nevymazava ani si nerobi posmech, ked sa priznam, ze neovladam dostatocne nemcinu, alebo zakony, ktore sa dotykaju mojej prace.
          Dakujem.
          Odporucam pozriet si :Verband der Österreichischen Selbstständigen Betreuer und Pfleger

          ahojte,ma tu niekto skusenost

          16 marec, 2011 - 14:38 poslal nezaregistrovaný návštevník.

          ahojte,ma tu niekto skusenost s rakuskou zivnostou s tym ze ma aj slovensku a odvody si plati len na sk?za info dakujem

            Áno, ja to mám tiež tak. Čo

            16 marec, 2011 - 15:30 poslal nezaregistrovaný návštevník.

            Áno, ja to mám tiež tak. Čo potrebujete ?

              mna by velmi zaujimalo ako to

              16 marec, 2011 - 16:18 poslal nezaregistrovaný návštevník.

              mna by velmi zaujimalo ako to funguje a ako sa to da vybavit.keby ste bola taka laskava a trocha ma do toho zasvetila budem velmi vdacna

                Dve živnosti

                16 marec, 2011 - 16:45 poslal nezaregistrovaný návštevník.

                Zaujímalo by nás to viaceré, ako je to s tou platbou pri dvoch živnostiach.Ak možete, prosím , napíšte nám stručne o tých platbách.Vdačné opatrovatelky.

                  geist@centrum.sk

                  16 marec, 2011 - 20:20 poslal nezaregistrovaný návštevník.

                  Dvojita zivnost funguje na zaklade Formulara E101.

                    Prosim o viac info citala som

                    17 marec, 2011 - 12:28 poslal nezaregistrovaný návštevník.

                    Prosim o viac info citala som uz o tej E 101 no co dalej ako postupovat ked si otvorim sk zivnost?

                      E 101 vydava SP na konkretnu

                      17 marec, 2011 - 13:12 poslal nezaregistrovaný návštevník.

                      E 101 vydava SP na konkretnu adresu miesta prace v zahranici pre zamestnancov alebo pre zivnostnikov, aby nedoslo k dvojitemu plateniu odvodov.

                        prepac ja som tupa do tychto

                        17 marec, 2011 - 14:16 poslal nezaregistrovaný návštevník.

                        prepac ja som tupa do tychto veci.znamena to ze ja si otvorim zivnost na sk vAT uz mam,na SP si poziadam o zaslanie E101 na adresu rodiny v ktorej pracujem v AT?a co s tym potom?ja to poslem dalej kam?prosim popis mi podrobny popis ako postupovat.a este info o tom ake odvody mas na sk...Dakujem vopred

                          Ked nie si na SK

                          17 marec, 2011 - 19:24 poslal nezaregistrovaný návštevník.

                          Ked nie si na SK zamestnancom, tak zivnost musi byt zalozena na SK skor ako v At. Potom vyplnis ziadost o vydanie formulara E101, da sa stiahnut alebo si poziadas na SP. V ziadosti sa uvadza miesto a adresa prace v zahranici. Ked ti to schvalia, dorucis to na prislusny urad SVA v At. Na zaklade E101 ta vylucia zo systemu platenia odvodov. Na SK platis odvody podla danoveho priznania alebo ake si zvolis, ja platim minimalne. Rodina v At mi samozrejme na nich prispieva tak ako striedacke, ktora plati v At.

                            Podľa novely z mája 2010

                            18 marec, 2011 - 07:54 poslal nezaregistrovaný návštevník.

                            Podľa novely z mája 2010 nerozhoduje, či je skôr alebo neskôr  založená, rozhoduje "váha" živnosti - po novom sa posudzuje podľa pravidiel, ktoré sú pri žiadosti o vydanie E 101 uvedené - pozri na stránke soc.poisťovne v časti formuláre -presne ku tomuto formuláru :"Žiadosť na posúdenie a určenie príslušnosti k právnym predpisom u osoby zvyčajne vykonávajúcej činnosť ako samostatne zárobkovo činná v dvoch alebo viacerých členských štátoch  EÚ v zmysle článku 13 (2) nariadenia (ES) Európskeho parlamentu a Rady č. 883/2004".  Podmienky prevádzkovania živnosti na Slovensku sú tam tiež uvedené. V daňovom priznaní na Slovensku  sa uvádzajú príjmy zo Slovenska aj Rakúska a odvody sa platia z daňového základu, ktorý tvorí SÚČET obidvoch príjmov. Teraz sú už aj na Slovensku prepojené poisťovne s DÚ takže daňový základ, z ktorého máš platiť poistné, poisťovňa ľahko zistí. Ak si zvolíš platenie minimálnych odvodov a vymeriavací základ bude vyšší, budeš rovnako ako v Rakúsku doplácať.

                              Dakujem ti velmi, velmi

                              18 marec, 2011 - 10:11 poslal nezaregistrovaný návštevník.

                              Dakujem ti velmi, velmi pekne.Teda najprv pises ze musim mat sk zivnost ako prvu ale od maja 2010 to neplati, mozem to skusit aj tak.....?pretoze ja mam zivnost v AT od roku 2008.Som velmi vdacna za tieto info naozaj este raz dakujem

                                Príspevok o tom , že najprv

                                18 marec, 2011 - 15:41 poslal nezaregistrovaný návštevník.

                                Príspevok o tom , že najprv treba živnosť na Slovensku, nebol odo mňa. Aspoň dva mesiace vykonávania živnosti pred podaním žiadosti platí pre inštitút vyslania SZČO, Samozrejme môžeš žiadosť podať, záleží len na tom, ako sa stanoví váha kritérií pre jej vydanie podľa čl.13/2/a a 13/2/b Nariadenia.

                                  Ešte doplním - E 101

                                  18 marec, 2011 - 07:56 poslal nezaregistrovaný návštevník.

                                  Ešte doplním - E 101 môže vydať aj Rakúsko pre slovenskú stranu, ak sa podľa podmienok jej udelenia zistí, že rakúska živnosť má vyššiu "váhu".

                                    Minimálne odvody sú tento rok

                                    18 marec, 2011 - 08:00 poslal nezaregistrovaný návštevník.

                                    Minimálne odvody sú tento rok na Slovensku mesačne niečo cez 150 EUR spolu s poistením v nezamestnanosti .

                                      dvojitá zivnost

                                      16 marec, 2011 - 23:12 poslal nezaregistrovaný návštevník.

                                      Mohol by si to podrobnejsie vysvetlit?

                                        Dobrý den.

                                        14 marec, 2011 - 13:06 poslal nezaregistrovaný návštevník.

                                        Hladám si prácu ako opatrovatel.Som zubný technik a dentálny hygienik.Mám optrovatelský kurz.Varit viem,domáce práce zvládam.Hovorím slovensky,madarsky,nemčina základ.tel.0902229121

                                          Pre dobry den!

                                          14 marec, 2011 - 13:28 poslal nezaregistrovaný návštevník.

                                          "Robis si dobry den???" Tvoj job hadam ovela viacej vynasa a dentalna hygiena k tomu, ako opatrovanie. Ved za odstranenie kamena som platila nedavno 27 eur!  Za adhezny mostik s jednym zubom 8000. Prepac, co ta  k tomu vedie nebudem skumat, je to tvoja vec, ale zvazil si to dobre? Vies do coho ides?
                                          To uz nie je tu ako predtym, vela sa tu zarobit uz neda+odlucenie od rodiny.Pekny den, Muschia

                                            Iva pre Muschia

                                            14 marec, 2011 - 20:38 poslal nezaregistrovaný návštevník.

                                            neozvala si sa mi,v ktorom si bez.?ja som v 15.

                                              bola to mira

                                              14 marec, 2011 - 22:07 poslal nezaregistrovaný návštevník.

                                              A ty si kto?

                                                Opatrovatelka v Rakúsku

                                                11 marec, 2011 - 15:28 poslal nezaregistrovaný návštevník.

                                                Hladám prácu ako opatrovatelka v Rakúsku prax mám 1 rok, opatrovatelský kurz mám, vodičský preukaz skupiny B, nemčina na komunikatívnej úrovni. Mám 41 rokov, nefajčiarky a spolahlivá. Môže byť aj záskok. Ďakujem za ponuku. Kontakt: 0908 642 444

                                                  preprava opatrovateliek

                                                  11 marec, 2011 - 11:04 poslal nezaregistrovaný návštevník.

                                                  dna  13.3. prepravim opatrovatelky na trase bratislava-klagenfurt,villach......info0944313064

                                                  
                                                  

                                                  emjudith@centrum.sk

                                                  9 marec, 2011 - 18:35 poslal nezaregistrovaný návštevník.

                                                  Hladam prácu ako opatrovatelka a masérka.Nemcinu ovládam na dostatocnej urovni.Domáce práce a varenie nerobia problém.Som prisposobivá nefajciarka.Mám 4 rocnu prax a certifikát z praxe v Rakusku. mam vybaveny zivnost. Nástup mozní ihned.  tel: 00421 905 267413
                                                  e.mail: emjudith@centrum.sk
                                                  Dakujem.

                                                  detske prídavky

                                                  9 marec, 2011 - 12:47 poslal nezaregistrovaný návštevník.

                                                  Chcem sa opytať či si treba detske prídavky priratať do prijmu k daňovemu priznaniu .dakujem

                                                  Slovenska verzia tlačív

                                                  9 marec, 2011 - 09:51 poslal nezaregistrovaný návštevník.

                                                  Vie prosím Vás niekto o slovenskej verzii týchto tlačív k daňovému priznaniu. rakuskemu

                                                  L1k ,E1b , E1Li, U1. dakujem Anna pomôže to veľa ženám.

                                                  Na ďaľšie by som nečakal, lebo:
                                                  E1b-E1. sú dodatky k priznaniu prijmov,za prenajom budov bytov,a lizingov,
                                                  U1-je pre požiarnikov. mame opatrovatelky poziarnicky?

                                                  Príloha k Vyhláseniu k vymeriavaniu daní zamestnanca

                                                  9 marec, 2011 - 10:13 poslal Správca.

                                                  Príloha k Vyhláseniu k vymeriavaniu daní
                                                  zamestnanca/-kyne (L 1) alebo k Priznaniu
                                                  dane z príjmov (E 1) za rok 2010 pre zohladnenie
                                                  • nezdanitelných príspevkov na deti,
                                                  • odpocítatelnej ciastky výživného,
                                                  • mimoriadneho zataženia pre deti
                                                  • dodatocného zdanenia príspevku zamestnávatela na starostlivost o deti.

                                                  Súbory na stiahnutie L1K-sk

                                                  Upozornenie ten formulár platí iba pre s trvalý pobyt v Rakúsku.
                                                  Väčšina z vás má trvalý pobyt na Slovensku, tak sa vás to netýka.
                                                  

                                                  Anna

                                                  9 marec, 2011 - 11:44 poslal nezaregistrovaný návštevník.

                                                  Dakujem velmi .Budem čakať aj na ostatné tlaciva. Ak by som mohla tak by som ešte Vas poprosila o tlacivo na dávky pre dieťa ktore je v evidencii na urade práce.

                                                  pre A.Moser

                                                  7 marec, 2011 - 19:30 poslal nezaregistrovaný návštevník.

                                                  P.Andrea napísali ste dlhý a výstižný článok. Napriek tomu sa chcem opýtať na to čomu nerozumiem. Pracujem cez agentúru,ktorá s rodinou dohodla denný honorár a cestovné v zmluve. Odvody si platím sama z môjho honoráru.  Sú v takomto prípade moje odvody iba odpočítateľnou položkou v mojom priznaní? Možno sa pýtam hlúpo,ale všade sa stretávam s tým,že odvody sú mojim nákladom aj výdajom. Pomôžte mi tomu porozumieť. Ďakujem.

                                                  Pre pani M o s e r

                                                  7 marec, 2011 - 10:58 poslal nezaregistrovaný návštevník.

                                                  Napisali ste fundovany prispevok, ale iste mnohe maju z toho zmiesane pocity a premieta sa im tak ako aj mne hlavou jedine:  za 40 eur netto oplati sa to tym slovenkam tuto pracu robit, byt od rodiny prec, mnoho stresu atd.????  Myslite si fakt ze ak "by" slovenske opatrovatelky zahlasili strajk na sposob ceskych lekarov, co by asi rakusaci urobili? No kde by nasli tolko opatrovateliek nahle pre svojich 82 % v domacnosti opatrovanych osob? Vyuzivaju nas, aj vedia to a myslim ze su aj hrdi na to ako s nami zatocili. Svojim starkym az tak moc nepomohli, je to vsetko komplikovane, mnozstvo papierovania a v rukach to drzia agentury, ktore zdieraju obe strany, ale v skutocnosti nepomahaju, len zarabaju. Ja robim taky maly anonymy prieskum sama pre seba ktore z opatr. su nacierno a ak preco?  Jednoducho rodiny tak chcu.  Z Vasho prispevku zaznieva nieco ako rezignacia- neda sa nic robit. Da!  Podme vsetci prec od nich, nech nastane ten stav co bol  okolo roku 1989- 1990 ked ja som  zacinala. Prosili nas cerveny kriz o pomoc!  Nevedeli si rady so starymi ludmi, nie je to kec, robila som vtedy u nas doma v tejto oblasti. Postavme otazku :  komu a comu prospel tento novy system? To Rakusaci tak zle stoja ako stat, ci si nevazia svojich starych ludi, ci preco vlastne chcu aj od nas opatrujucich ich starych ludi inkasovat? Na jednej strane im daju-na strane druhej to aj vezmu, od nas. J e mi luto, ale Vas prispevok je pre nas takmer bezcenny, nepovedali ste nic nove, co uz nevieme, ale aj to malo co v nom je,je nepouzitelne. Vy ste ich to nove, co zaviedli len skomentovali a vyznieva to aj tak, ze  suhlasite s nimi. " Len robte ,mile opatrovatelky, snazte sa vela nezarobi40, 50... potom nebudete tak vela platit na odvodoch......."   Muschia

                                                  Mas uplnu pravdu,

                                                  8 marec, 2011 - 20:37 poslal nezaregistrovaný návštevník.

                                                  Muschia,suhlasim s tebou,presne tak je ako pises,ja robim 4-ty rok,odvody od januara zo 450 na 1100,ano viem vravelo sa o zvyseni,ale toto je zvysenie?to je zruinovanie!DP som podavala,prijem rocny jeden rok 4000 eur,druhy 8000,takze ziadne zazraky....denna taxa u mna teraz 57,plus cesta,zacinala som na 52 pred 4 mi rokmi...,co mam zo zivnosti??? ze pridavky,som rozved.dve studujuce dcery...pridavky su o dost nizsie ako moje odvody rakuskemu statu...k tomu rocny poplatok agenture1000 eur,ano tisic,500 na sk stranu ,500 rakuska spoluag....otras,ze preco to platim,aby som mala robotu!su aj lacnejsie ag.ano ja viem,len sa roboty nejdes dockat...v ag mi pani mudra povedala,ze sa mi to vrati v dochodku co teraz v AT odvediem,tak jej vravim,ze to hej,to fakt,10 eur za odrobeny rok,to fakt sa mi vrati!!!takze moje plany,so vsekym buchnut!ostat doma,hoci aj za minim mzdu,8 hod dennej prace,alebo,skusit bez zivnosti,mam aj moznost,takze to beriem...zdierat sa nenecham,a rakusanmi uz vobec nie,z prijmu 700 eur platit 1100 odvody to nejde...mala som ponuky od ag ktora neberie od op poplatok,39 eur na den!a este prekvapeni ostali ked som to odmietla!a pani Moser,no comment,ta nepozna nase problemy,teda mozno pozna,ale ju netrapia,preco by aj???je jedna z tych,ktori z nas ziju,takze co dodat,pekny vecer,nejak bolo,nejak bude

                                                  Odpoved

                                                  7 marec, 2011 - 22:54 poslal nezaregistrovaný návštevník.

                                                  Skús sa zamestnať a nájst si rodinu po 1.5. ked sa otvorí pracovny trh,začni štrajkovať a prídu rumunky polky,madari.

                                                  mira

                                                  7 marec, 2011 - 13:06 poslal nezaregistrovaný návštevník.

                                                  Kdeže je sú tie perly od Moserky?Muschia-nepoznášju?ved ona neni jedna z nás,ona má agenturu,takže čo mysliš,za koho kope?Ja som vo Viedni,mali by sme sa spojit a niečo vymysliet a íst na barikády-fakt,lebotýmto tichom vôbec nič nevyriešime!!!

                                                  mira - chod nizsie na uvodnej stranke

                                                  7 marec, 2011 - 18:05 poslal nezaregistrovaný návštevník.

                                                   Pod kratkym textom od A. Moser sa postav na "citat dalej" klikni tam.  Ja viem ze ona je agentura. V ktorom si Bezirku, ja v 16. 

                                                  mira

                                                  7 marec, 2011 - 21:09 poslal nezaregistrovaný návštevník.

                                                  Cauko!ja som v 15,ak to nemáš daleko na Westbahnhof,tak môžme sa stret.môj tel:,-068120722732

                                                  Bezplatné poradenstvo opatrovateliek

                                                  3 marec, 2011 - 14:59 poslal nezaregistrovaný návštevník.

                                                  Volám sa Eva Fiamová a na základe,jednej osoby som na založila na Facebook.com bezplatné poradenstvo opatrovateliek sú tam komplet zákony,SVA,VKO,aj v slovenskom jazyku.moje foto je tam žltá ruža.

                                                  Ďakujem.

                                                  Tak tu je ťažko usúdiť kto to písal, či Eva alebo nie Eva.
                                                  Ale fakt je facebook funguje stav k dnešnému dňu podľa skupín:
                                                  Sasi opatrovateľky 116 členov
                                                  Bezplatné poradenstvo diskusia-BP 109 členov
                                                  Bezplatné poradenstvo SVA 111 členov
                                                  Bezplatné  poradenstvo Finanzamt a WKO 102 členov
                                                  Stopár pre opatrovateľky 67 členov
                                                  plus ďaľšie dnes 3.3.2011 21 hod. 43 minút.
                                                  

                                                  informacia

                                                  9 marec, 2011 - 09:47 poslal nezaregistrovaný návštevník.

                                                  Evka prosím ťa nevieš kde by som našla tlačivo v slovenkej verzii  L1k,E1b,E1Li,U1 dakujem Anna

                                                  Ospravedlňujem sa vopred.

                                                  4 marec, 2011 - 16:34 poslal nezaregistrovaný návštevník.

                                                  Ospravedlňujem sa vopred. Snaha určite bola. Ale rady od niekoho, kto v X odpovediach na 13 % Grundfreibetrag habká od odpovede, že nevie, či sa vôbec dá v DP uplatniť až po situáciu, že ho nedokáže zadefinovať alebo zavádza napr. tvrdením, že ho treba dokladovať, považujem za vrchol neúcty k opatrovateľkám, ktoré sa na toto bezplatné poradenstvo obracajú. Pani Fiamová sa musí ešte veľa učiť, aby takúto poradňu mohla moderovať. A čo tie odkazy, pošlite mi číslo, zavolám vám, ak položí niekto otázku ...alebo svedčia o jej nekompetentnosti, alebo robí presne to, z čoho tu pred časom obviňovala p.Farkašovú. Jednoducho motúz.

                                                  Reakcia na komentár.

                                                  4 marec, 2011 - 18:32 poslal nezaregistrovaný návštevník.

                                                  Nikdy som na 13% nehabkala a tú pani som vyviedla z miery ako to je z 13%,ak mi niekto položí otázku a nechcem sa rozpisovať tak poprosím o mobil číslo,zavolám na svoje náklady.
                                                  Popietli ste si moderovanie s televíziou,ja nemoderujem ani som nemoderovala.
                                                  S čístým štítom pomáhám opatrovateľkám,na bezplatnom poradenstve,a s čistým štítom sa aj podpisujem,ale Váš podpis chýba,prečo asi?
                                                  Urážať bez príčiny to ste dokázali ale nič viac,moju prácu vidno to Vám povedia aj opatrovateľky ,na bezplatnom poradenstve,keby to nebola pravda tak ich tam nemám 120 členiek za pár dni.
                                                  Na základe toho ma osočujete,že som povedala svoj názor o združení,na ktorom ste asi chceli bohatnúť na opatrovateľkách,a nemáte ani hanbu pýtať peniaze mesačné poplatky.
                                                  Všetko je na internete ako aj zákony,SVA.WKO,tak začo ste chceli brať peniaze.
                                                  Zmeniť zákon,ktorý je funkčný 3 roky,len ste o tom nevedeli alebo ste sa robili že neviete????
                                                  Zmeniť platby SVA,zobudťe sa tie platby majú také iste aj rakúšania.
                                                  Nepotrebujem zarábať na opatrovateľkách ako Vy!!!!!!!!!!!!!hnusí sa my  ak počujem že opatrovateľka pomohla druhej vypísala Formulár na Rodinné prídavky a zinkasovala 140,-Euro.
                                                  Eva Fiamova.
                                                   

                                                  Neospravedlnujte sa - neberiem Vas vazne!

                                                  4 marec, 2011 - 18:04 poslal nezaregistrovaný návštevník.

                                                  Kritizutete tu pani Fiamovu,spominate pani Farkasovu, no a Vy ste kto prosim? Prepacte, ale Vy ste svoje meno neuviedli! Ale kritizujete konkretne osoby ako anonym???? Vy ste ta fundovana, niekto od fachu, ci  len tak z dlhej chvile kritizujete, aby nikto tu nepomahal tym chuderam opatrovatelkam? Muschia

                                                  No z dlhej chvíle určite

                                                  4 marec, 2011 - 18:13 poslal nezaregistrovaný návštevník.

                                                  No z dlhej chvíle určite nekritizujem, len upozorňujem, že treba tie rady brať s rezervou, aby tie, ako ich nazývate - chudery opatrovateľky, po tých radách nedopadli ešte horšie. A keď treba,tak pripájam - Mumuschia.

                                                  Zabudli ste na pravé meno?

                                                  4 marec, 2011 - 18:45 poslal nezaregistrovaný návštevník.

                                                  Zabudli ste na pravé meno,aby nebolo poznať kto to píše,alebo sa hanbíte priznať svoju chybu,alebo skôr ako ste chceli zbohatnúť na opatrovateľkách????

                                                  bezplatné...

                                                  3 marec, 2011 - 15:50 poslal nezaregistrovaný návštevník.

                                                  Na Facebooku som vás pod vašim menom nenašla. Máte niejaké iné? ďakujem.

                                                  Milé opatrovateľky.

                                                  7 marec, 2011 - 23:02 poslal nezaregistrovaný návštevník.

                                                  meno na Facebook mám Eva Fiamova,foto mám žltú ružu, K dnešnému dňu sme už 140 členiek a sú spokojné

                                                  bohactvo

                                                  8 marec, 2011 - 10:38 poslal nezaregistrovaný návštevník.

                                                  3.marca 2011 si napísala že na Facebook nie si Eva Fiamová a 7. marca 2011 meno na Facebook mám Eva Fiamová tak už fatk neviem či si alebo nie si a zdokonaľ sa v slovenčine lebo bohactvo sa nepíše tak ako si to napísala ale bohatstvo. 

                                                  Kto chce nájde si ma.

                                                  8 marec, 2011 - 11:20 poslal nezaregistrovaný návštevník.

                                                  Kto chce nájde si ma,a ty dotyčná bez mena a priezviska,radšej budeš kritizovať všetko čo je dobré,akoby si mala prispieť z niečim,alebo radšej nech platia tebe opatrovateľky,ako by to mali mať zadarmo.prečo svoje komentáre nenapiseš na Facebook sasi opatrovateľky,máš dôvod to tak neurobiť.
                                                  Eva Fiamova

                                                  bezplatne

                                                  5 marec, 2011 - 11:56 poslal nezaregistrovaný návštevník.

                                                  Dávaj pozor na Facebooku je viac ruží a je tam Eva s rôznymi priezviskami aby to nebol  podvod nejakej Evičky zbohatlíčky na opatrovateľkách

                                                  doplnenie

                                                  5 marec, 2011 - 12:48 poslal nezaregistrovaný návštevník.

                                                  Nikdy som nebola zbohatlíčka,ani nebudem.Napíš to na Facebook a ozvu sa ti ženy,či mi platili alebo nie.

                                                  Eva Fiamova

                                                  3 marec, 2011 - 17:05 poslal nezaregistrovaný návštevník.

                                                  nie som na Facebook Eva Fiamova,

                                                  Aj keď je to neslušné

                                                  3 marec, 2011 - 08:52 poslal nezaregistrovaný návštevník.

                                                  Aj keď je to neslušné k majiteľovi tejto stránky, chcem upozorniť na príspevky na zzz, o pocitoch opatrovateliek z práce v Rakúsku. Možno, že mnohé cítia to isté. 

                                                  Zamyslite sa nad tým čo ste napísali.
                                                  
                                                  Asi vysvetlím
                                                  1. KTO napísal?
                                                  2. ČO konkrétne napísal?
                                                  3. KEDY dátum
                                                  4. KDE konkrétny článok
                                                  Aby som to nehľadal pol dňa tam je toho veľa.
                                                  Alebo mi napíšte tam hore je kontakt.
                                                  Po prečítaní konštatujem že chcú o tom len písať. 
                                                  Sloboda, kde si napíšu čo si napíšu.
                                                  Nevidím ani náznak toho, že by chceli problém aj riešiť. 
                                                  Ak áno tak klopú na nesprávne dvere.
                                                  

                                                  napísala som len to,v čom

                                                  3 marec, 2011 - 17:01 poslal nezaregistrovaný návštevník.

                                                  napísala som len to,v čom obidvaja spolupracujeme.

                                                  Nerozumiem reakcii. Prosím

                                                  3 marec, 2011 - 16:25 poslal nezaregistrovaný návštevník.

                                                  Nerozumiem reakcii. Prosím vysvetlite. Myslela som týml len to, že je neslušné upozorňovať na konkurenčné stránky.

                                                  Magda

                                                  1 marec, 2011 - 17:09 poslal nezaregistrovaný návštevník.

                                                  Ahojte ,volám sa Magda.Prosím Vás baby,ak máte niektorá skúsenosti s agentúrou opatrovatelky.eu ,ozvyte sa prosím na môj e-mail magdus68@azet.sk.Bola by som Vám veľmi vďačna.

                                                  Stretnutie opatrovateliek v Zdiari

                                                  28 február, 2011 - 19:02 poslal nezaregistrovaný návštevník.

                                                  Ano,ved ktoze to vymyslel na takomte mieste to stretko, preco nie u bacu na daci tam za kosiarom pri ovciach niekde! ? Prisli by urcite  mnohe, v gumakoch a po svojich!   Malo by to byt miesto lahko dostupne vsetkym, niekde uprostred Slovenska.  Tolko kriku okolo toho bolo aj tu na tomto fore a nic z  toho. Alebo sa iniciatorka cohosi zlakla? Alebo neprisla ORF? 
                                                  No a este som zvedava, ci aj tam hore na WKo to vediet dali? Minule to nevedeli. Pomoc chceme, dozadujeme sa jej, ale toho kto o nas rozhoduje,riadi nas, toho by sme na taketo stretnutie nemali opomenut pozvat, alebo ORF je dolezitejsia?.....

                                                  LUCY

                                                  28 február, 2011 - 19:42 poslal nezaregistrovaný návštevník.

                                                  AJ KED NEVIEM, KTO SI ALE MAS PRAVDU, DAVAT STRETNUTIE V TAKEJ DIERE?
                                                  ESTE K TOMU LEN V TOM CASE, KED PANI FARKASOVA NEPRACUJE A KDE PRIDU K TOMU OPATROVATELKY NA OPACNEJ SMENE?
                                                  DA SA S TYM NIECO ROBIT?
                                                  PROSIM NEJAKE LEPSIE MESTO, LEPSIE DOSTUPNE.
                                                  DAKUJEM

                                                  Ždiar

                                                  28 február, 2011 - 21:19 poslal nezaregistrovaný návštevník.

                                                  Hneď,keď p.Ilona ponúkala možnosť zúčastniť sa na stretnutí (vraj pre východ) sme sa viaceré ozvali,že Ždiar je nie dobrá voľba a už vôbec nie pre východniarky. Jej argument bol kameňak- Ja som zo Šale a ja to mám najďalej. Myslím si, že sa tam p.Ilona bola lyžovať a preto jej to vyhovovalo. Ja som sa odhlásila v stredu ráno a nikto ma nekontaktoval,že stretko nebude. Kedy sa o tom rozhodlo?

                                                  ako dalej?

                                                  25 február, 2011 - 17:36 poslal nezaregistrovaný návštevník.

                                                  Prosime Vas,nedalo by sa oslovit cez niekoho vplynehoMinisterstvo prace...na Slov.?Tie hrozne odvody nas zlikviduju,skusene opatr.s praxou,dobrym jazykom..nebudu rodiny chciet,pre vysoke odvody odmietnu platit,ak si ma toto opatr.platit co jej zostane?Poplatky agenture,vysoke odvody,co nam zostane?Ved babky umieraju,pridete do novej rod.,kde zacinate od piky,preco by sme  mali znasat tie odvody?Prepocitavat a platit zo zarobku z predosleho roku je neferove,malo by to byt pevne stanove od 1-do3,potom kto tam zostane mal by dostat vyznamenanie a nie ho potrestat vysokymi likvidacnymi odvodami.Dajme hlavy dokopy a podniknime daco,ved sme tam oficialne,platime vsetko,stat sa nas zbavil,tu sme bez roboty ,ved keby sme sa vsetky vratili by bola 50%nezamestnanost,sociany system v Rakusku by krachol,kto by ich opatroval?A tie vseliake platby-WKO,za to ,...je to cisty stres,ako zeny poplatia tie sumy co citam HOROR!!! NIkdy to nepochopime,tie ich zakony by sa mali prerokovat so slov.Soc.poistovnou ved sme v EU,davaju nam podmienky ako pre ich opatrovatelky,ale tie nezarabaju 700 eur za 14 dni s 24hod.opaterou.Keby sme zarabali 2000 eur,by mi 250eur platit nebol problem!! Urcit sa medzi citajucimi tejto stranky najde niekdo,kto by vedel poradit,pomoct. Vopvred dakujem.

                                                  ria

                                                  25 február, 2011 - 21:16 poslal nezaregistrovaný návštevník.

                                                  suhl asím s tebou,máš uplnu pravdu,mali by sa baby odobného zmyšlania stretnut-ak si vo Viedni a niečo spoločne vymysliet a podniknut.

                                                  Aj na Slovensku platia

                                                  25 február, 2011 - 20:38 poslal nezaregistrovaný návštevník.

                                                  Aj na Slovensku platia živnostníci odvody v tomto roku podľa vymeriavacieho základu z minulého roka,  alebo z minimálneho. Dnes bol na ORF 2 príspevok, že za ťažkú robotu zarobia zamestnané rakúske  opatrovateľky za mesiac 1000 EUR. A že by sa s tým malo niečo robiť, lebo to nebude mať kto robiť. Malo by sa nejako stanoviť, koľko môžu agentúry inkasovať, veď tu písala jedna opatrovateľka, že rodina dáva agentúre 2200 a oni zarobia 50 na deň a 140 poistenie im dáva a musia cestovať ich dopravou, z čoho tiež agentúra ťaží. Teda jej zostane cez 400 každý mesiac z jednej rodiny. Veď to je ako otroctvo. Tu by sa našli nejaké peniaze čo by mohli zostať opatrovateľkám. Ale tak je to v dnešnom svete pomýlené, ten čo vypestuje obilie na ňom tiež najmenej zarobí. tak je to aj s nami. Z našej roboty živíme celé regimenty agentúr, ale na nás zostane najmenej. No a že by sa nás niekto z našej slovenskej vrchnosti zastal, neverím. A ani neviem, ako by to dosiahli.  Rakušákom bude jedno, kto im utiera zadky, len nech je lacný. A väčšina z nás doma jednoducho ostať nemôže. Ale trochu optimizmu na záver. Zostanú tie, ktoré si tie platby budú kompenzovať prídavkami, bonusmi a tak.  

                                                  Dobrý deň, dnes by malo byť

                                                  24 február, 2011 - 13:51 poslal nezaregistrovaný návštevník.

                                                  Dobrý deň, dnes by malo byť to stretnutie v Ždiari, napíšte tu niekto, kto sa zúčastní, čo tam bolo. Aj o Šali bolo sľubované a nenašla som tu nič, ani príspevky ani fotky.

                                                  ponukam -pracu

                                                  23 február, 2011 - 18:18 poslal nezaregistrovaný návštevník.

                                                  Ponukam pracu pre zdravotnu sestru pre ležiaceho pacienta 77r muž ,peg-sondou ,katetrom,byvajuci v rod.dome sam bližšie inf.bea.pohlyova@centrum.sk

                                                  maria

                                                  23 február, 2011 - 21:39 poslal nezaregistrovaný návštevník.

                                                  som zdravotna sestra z rakuskou zivnostou a viacrocnou skusenostou.Nemcina komunikativna s peg-sondou mam skusenosti taktiez,ak by ste vybrali mna moj tel.kontakt 00421904437481 Dakujem

                                                  Možno tam zle vidno emailovú adresu tá je: 
                                                  bea.pohlyova@centrum.sk

                                                  Pre poplatok!

                                                  23 február, 2011 - 17:27 poslal nezaregistrovaný návštevník.

                                                  Ak myslíš Atenu z BB tak chod od nich rýchlo preč. Zoberu 70 eur na mieste v AT zaplatíš asi 200 eur poplatok pánovi ktorí Ťa tam bude čakat a sprevádzat, potom ked sa vrátiš 2 x zaplatíš agenture po 215 eur a už sedíš doma lebo na tvoje miesto ide nová opatrovateľka a tá im zase zaplatí vstup a tak to ide dookola a ti  sa už nedočkáš. A ešte im nevyhovuje Tvoja nemčina tak Ťa s radosťou budu doúčať a inkasovať. 

                                                  Neverím vlastným očiam, že by

                                                  23 február, 2011 - 17:10 poslal nezaregistrovaný návštevník.

                                                  Neverím vlastným očiam, že by niekto bol ochotný za takéto niečo platiť. To pozemky na Mesiaci sú isté. Ani po zavolaní by som ešte neplatila, až po turnuse, môže to byť nejaký kumpán v Rakúsku, čo zdvihne telefón.

                                                  Prosim mate niekto skusenosti

                                                  23 február, 2011 - 14:56 poslal Renata Kmetova.

                                                  Prosim mate niekto skusenosti s agenturou v Presove? je tam nejaka pani Jana,alebo pan Tomecko,pytaju poplatok 100eur za co mi daju kontakt na rodinu a ostatne si mam s rodinou vybavit sama.dakujem.

                                                  Pre Renatu Kmeťovu
                                                  23 február, 2011 - 16:50 poslal nezaregistrovaný návštevník.

                                                  Nech najprv daju adresu, zavolaj si tam, a potom daj tých 100eur,  moja rada, 

                                                   

                                                  Zrušenie zivnosti - odhlasenie Finanzamt

                                                  23 február, 2011 - 17:10 poslal nezaregistrovaný návštevník.

                                                  Pri zruseni zivnosti je VASOU povinnostou odhlasit sa z uradov a aj od lekarov..

                                                  Na WKO sa odhlasujete bud pisomnu ziadost alebo nieco ako som Vam sem hodila.

                                                  Na Finanzamt sa odhlasujete Verf25 - najdete nna nete.

                                                  http://www.bmf.gv.at/Service/Anwend/FormDB/show_mast.asp

                                                  /date do hladacky verf25/

                                                  Na SVA to staci telefonicky a  väcsinou si to vyriadia urady medzi sebou ale nespoliehala by som sa na to, lebo ak si to spravim sama , tak som si ista, ze som to spravila.

                                                  A nezabudnite sa poodhlasovat aj u AT lekarov ak ste u nich boli hlasene!

                                                   Pridané používateľom Eva Horosova dňa 26. máj 2011 - 22:09

                                                   Zenicky zlate,to uz je o nicom.Vysoke odvody.Treba ist do heimov,pflegehaus,hospicov.riadne na zmluvu,ziadna zivnost.Rocne odvedieme 2500€,a dochodok bude 10€ za 1odpracovany rok.Len ako sa k tomu dostat,dopracovat.Vie niekto poradit?

                                                  Článok uzavretý(rok 2011). Len na čítanie.

                                                  glqxz9283 sfy39587stf02 mnesdcuix8
                                                  glqxz9283 sfy39587stf03 mnesdcuix8
                                                  glqxz9283 sfy39587stf04 mnesdcuix8